21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2010

de dags för fredags mys

Av Sofia - 27 augusti 2010 19:53

Förlåt att jag inte skrev nått i går hadde inte ricktigt nått att skriva om kan bara säga att jag prata i tel och gick på möte och prata i tel igen, sen va de inget mer..

 

i dag vakna jag av mig själv rätt skönt men ville endå inte ricktigt gå upp men gjorde det en då, gjorde mig i orning allså klädde på mig och åt frukost o sånt där man brukar göra, gick ner till skolan skulle inte ha någr4a lektioner utan fredags mys:D det innebar lekar:) alla hantverkare på min skola fick gå ned till stadium arenan och där fick vi vänta ett tag sen bev vi indelade i grupper på gemt annatal vi va 6 st och de va typ 15 grupper , de första vi fick göra va att stå i ring och hålla varan i händerna gud så gulligt :) men vi hadde rockringar som skulle runt huttan att vi skulle tappa dom, men vi han med 23 varv iallafal mycket bra tycker jag :)  och vårat lag namn föresten var viktor och floristerna:D nesta grev va att man skulle komma på de längsta ordet.

 

sen efter den va det att laget skulle stå på en benk och stella sig i olika årningar tex längd , namn , gatuanummer, husddjur , vi klar den också bra

sen fotboll:( men inte vanlig fotboll man skulle sitta fast i bunden med varin fot med nån annan:( jobbigt

 

sen va de att man skulle hitta hur många ord som hälst ur Hantverkspogramet och textilfröken

sen blev det Lunch grillad hamburgare och vi fick olw cihps också mycket ba:)

 

sen pris utdelning , vi fick inget :(

men efter skolan åkte jag och Linnea till stan gick runt där lite, sen kom hennes Daniel gick runt en liten stund till sen åkte jag med spånkan ner till rese och tog tåget hem till Eskilstuna :) ingen rolig tåg resa , men de går ju någulunda fort , gick till nyfors för att klippa mig , måste hon alltid tjata på att håret är slitet?? men blev nöjd känns lite tunt men det funkar ju:D när jag va klar kom mamma och hämta mig , satt mig i soffan lyssna förs på mammas iriternde gitarspelande , inte roligt att lyssna på när man har ont ihuvudet och är väldigt trött..

men när hon hadde gått ner för att börja med maten, så somna jag nog en liten stund va rätt skönt.. sen blev man vekt med  SOFIA MAT  MAT SOFIA  de är gott med hemma gjord Pizza..

 

oj va långt inlägg de blev då, jaja , ska till Jenna i morgon blir kavr där tills söndag:D blir marknad med mera.... och en sak till den 1 oktober ska jag tatuera mig:D

 

ha det göttt

Sofia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 augusti 2014 20:38

Kolla in min nya blogg på nattstad www.nattstad.se/oktober ...

Av Sofia - 6 juni 2014 22:55

Nu har jag inte bloggat på ett tag, Jag har helt enkelt vetat hur jag ska skriva vissa saker.   Nu säger jag det helt rakt ut och ärligt. Nästan dagligen får jag frågan hur mår du? Jag svarar som dom flesta. Bra , själv då? Men ärligt, jag ...

Av Sofia - 29 april 2014 00:17

I går kl 2 på natten kom jag hem från Ullared tog ett glas vatten och gick jag och la mig brevid min sambo och somna som en stock. skjusa jag älskling till jobbet och åkte för att hämta min lille pojk som hade vart hos mormor. Sen åkte jag och Odin ...

Av Sofia - 10 april 2014 22:30

Pratade väldigt länge med min farmor på telfon förut i dag, min pappa gör inga stora framsteg. Han går med hjälp av rullator och han måste ha stöd när han står.  Nu bor han på ett hälsohus i Drammen han har knappt vart hemma på 6månader.   Den ...

Av Sofia - 4 april 2014 23:28


Idag har jag inte gjort något specielt, gick ett varv på tuna park med Jenna, vi käka lunch tillsammans och prata. Jag hitta ett par skor jag skulle vilja ha men dom va lite för dyra + att jag vill spara så mycket som möjligt till Ullared. ...

Ovido - Quiz & Flashcards