21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under januari 2011

Av Sofia - 6 januari 2011 13:01

för nån dag sen va det ju inbrott på elevhemmet och självkart inne på mitt rum och typ 17 rum till , men vissa säger att dom va inne i 21 rum.. och tydligen va de inbrott i ett annat elevhem också , fattar inte att folk inte kan skilnad på MITT och DITT , flera har blivit av med sina laptops och kameror.. blir så arg , vet inte om dom har tagit nått av mig en.. men bara tanken att nån har vart på ens rum och rört vid ens saker.. ne ursch fy.. koredorerna är tydligen helt förstörda också..är väldigt nyfiken på att åka dit och se hur det ser ut.. men samtidigt inte..

kommer man ens vill ja sova där efter detta, kommer inte känna mig lika tryg där som förut.. hoppas vakten kommer att gå runt och i huset oftare efter detta och oftare på loven...


tror inte ens tjuvarna skulle gilla att få inbrott.. jävla pundar fittor  skaffa jobb och köp egna saker i stället för att ta andras...

Av Sofia - 5 januari 2011 13:25

Hallu

 

titta på toy story 3 förut jag fick trårar i ögonen i slutet.. men den va bra, men vad ska jag gör nu då? ska kanske följa med mamma och träna sen  , får se . har ont i rumpan sen i går .. kanske bara blir wii i dag får se. och sen kommer Jenna hit och mamma ska skjusa oss till kyrkan får se om de blir roligt ardär eller inte , vi ska inte sova kvar.. orka de då får man ju inte sova nånting ju.. på fredag åker vi till värmland   rolig roligt , hoppas jag..


jag funderar på att klippa sidecut , men jag vet inte när.. är o säker om jag har råd just nu eftersom jag ska tillbaks till norrköping på söndag eller måndag.. måste ju ha mat och råd att åka.. så de kanske blir i feb i stället när jag har lite mer pengar.. ska nog färga håret samtidigt då.. se nedan om du är osäker på hur frisyren 

  




 

 

Av Sofia - 4 januari 2011 12:13

jaha sista på den här listan.. och ett sista ögonblick är att jag i dag fick reda på att det har vart inbrott på elevhemmet , och dom jävlarna va ju så klart inne på mitt rum och snoka   , hoppa dom inte har tagit nått bara. det enda av stort värde är ju tvn men jag skulle nog bli ledsen om nått annat va borta också.. buhu   



Av Sofia - 3 januari 2011 13:09

  1. Skaffa sommar jobb
  2. gå ned 20 kg 
  3. gå klart skolan


Av Sofia - 2 januari 2011 22:37

kan inte först att ett ansikte kan fasna så fort på näthinnan, men kommer nog aldrig få se honom igen. men jag kanske har lite tur , man får väl se. hoppas de och att jag vågart prata med honom då också..



va och käka kalkon hos min morbror förut , super gott va de.. men de va inte de jag skulle berätta utan att vi titta på gamla familje VHS som min morbror hadde filmat såg blandanat  en när jag va ca 2 år på min kusins 1års dag och jag va mer intreserad av hennes prisenter en va hon va, hon fick bland annat en gunghäst som jag direkt skulle leka med, sen börja min kusins mamma öppna ett annat paket och fråga vad det va för nått till emelie och jag svarar "vogn" men de hördes knappt och Ann till mamma vad säger hon , man hör inte riktigt vad mamma svara .. Ann ba ja de är ju lite svårt att förstå norska i bland , men såg sen att det va en sitt dock vagn så  jag sa allså vogn som betyder vagn .. lite roligt att se.. gud så söt jag va på den tiden..


innan dä klippet såg vi ett från midsommar  88 tror jag att de va . jossan va typ 3 år och minna bröder va med också va väl ca 7 och 9 år gammla eller nått, och mamma va 24 .. lite roligt att se dom dansa runt midsommar stången.. och mamma hur hon såg ut


men de kanske kommer ut på fb sen..


Sofia

Av Sofia - 2 januari 2011 13:09

hmm vad saknar jag?


jo , jag saknar min storebror som jag inte har träffat på 1,5 år tror jag.. får se när jag träffar honnom igen..


jag saknar även att ha en pojkvän , kramarna , kyssarna och att nån tycker om en väldigt mycket..


och jag saknar Norge , får se när jag åker dit nästa gång.. kanske blir till påsk eller nått..

Av Sofia - 1 januari 2011 12:30

jaha nu är det nytt år igen då.. hoppas det händer mycket roligt det här året som kommer ..

Av Sofia - 1 januari 2011 12:27

min favoritplats är i min säng hemma i eskilstuna , för att den är så stor och mysig annars är det vid vattnet, sitta på en brygga med fötterna i vattnet på sommaren är härligt  

Ovido - Quiz & Flashcards