21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

Sommarlov <3

Av Sofia - 16 juni 2011 16:48

hej alla glada!

imorse vakna jag 06.30 skulle igentligen sova till 06.50 men så blev de inte för att man vaknar av att man är kissnödig   men gick upp då gick på toa och sen hoppa jag in i durschen och efter de gjorde jag mig i orning , käka frukost och sen vid 8.20 gick jag och knaka på hos L men hon va inte hemma så de blev att jag fick gå till kyrkan utan henne.  det tog ca 30 min att gå till kyrkan så jag va 10 min tidig skulle va i kyrkan för uppsjugning kl 9 och 9.30 börja skolavslutningen.


vi i kören sjöng

forever young

Gabriellas sång

summer of 69


jag sjöng solo med två klass kompisar  och då sjöng vi

 2 verser ur forever young kan ju säga att jag va närvös men de gick ju bra.

sen efter skolavslutningen tog vi lite bilder med klassen och sen gick jag tillbaka till elevhemmet där visade de sig att min mor väntade.


när jag kom fram börja jag hjälpa mamma med städningen. och vid 1 var vi klara

lämna bara nyckern sen åkte vi till donken och käka. sen åkte vi hem till Eskilstuna


efter som mamma skulle iväg och jobba så packa vi ut allt snabt ur bilen.

sen när vi var inne så kom mamma och gav mig ett packet bara så där.


hon sa att jag fick de för att jag hadde vart så duktig i skolan och att de hadde gått bra fast det va väldigt jobbigt i vintras. och gissa vad jag fick....


jo jag fick en klocka och inte vilken klocka som hällst

  

ja juste de jag fick en tränings klocka som visar hur mycke min kondition förbättdras och visar hur mycke kalorier jag har gjort av med.. den kan allså hjälpa mig att gå ner enu mer i vikt. kan ju säga att jag blev glad . jag ska bara installera den och sen ska jag ut och testa den får se om jag testar den i dag eller i morgon bitti.


men nu har mitt sommarlov börjat och nu hoppas jag bara på att de blir många soliga dagar


Puss och kram

Sofia




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 27 augusti 2014 20:38

Kolla in min nya blogg på nattstad www.nattstad.se/oktober ...

Av Sofia - 6 juni 2014 22:55

Nu har jag inte bloggat på ett tag, Jag har helt enkelt vetat hur jag ska skriva vissa saker.   Nu säger jag det helt rakt ut och ärligt. Nästan dagligen får jag frågan hur mår du? Jag svarar som dom flesta. Bra , själv då? Men ärligt, jag ...

Av Sofia - 29 april 2014 00:17

I går kl 2 på natten kom jag hem från Ullared tog ett glas vatten och gick jag och la mig brevid min sambo och somna som en stock. skjusa jag älskling till jobbet och åkte för att hämta min lille pojk som hade vart hos mormor. Sen åkte jag och Odin ...

Av Sofia - 10 april 2014 22:30

Pratade väldigt länge med min farmor på telfon förut i dag, min pappa gör inga stora framsteg. Han går med hjälp av rullator och han måste ha stöd när han står.  Nu bor han på ett hälsohus i Drammen han har knappt vart hemma på 6månader.   Den ...

Av Sofia - 4 april 2014 23:28


Idag har jag inte gjort något specielt, gick ett varv på tuna park med Jenna, vi käka lunch tillsammans och prata. Jag hitta ett par skor jag skulle vilja ha men dom va lite för dyra + att jag vill spara så mycket som möjligt till Ullared. ...

Ovido - Quiz & Flashcards