21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Sofia - 24 juli 2012 01:13

Jag går runt och nästan inte gör nån ting på dagarna. Jag har gjort lite saker som jag inte vill skriva ut här, för jag vill liksom vara helt säker innan jag kan skriva ut det. Men det är att jag inte vet... Jag vill veta nu, nu, nu på engång. Men allt handlar om att vänta.. Jag vill inte vänta längre. Men får se kanske kan få ett slut på väntandet den här veckan. Ja i allafall på 1 eller 2 saker ;p hoppas hoppas hoppas. Jag är då fortfarande själv hemma.. Fick reda på att dom ska komma hem på fredag. Men jag hade tänkt åka på malma marknaden på fredag men det kanske inte blir så:( . Men då kanske det blir att åka dit på lördag i stället om jag hittar nån att åka med förstås.. Men det får jag vänta och se tills i morgon . Och nu ska jag krama kudden. Puss o kram

Ovido - Quiz & Flashcards