21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Sofia - 25 juli 2012 00:19

Ett test bara

Av Sofia - 25 juli 2012 00:18

Jag läste precis en blogg om en mamma som förlorade sin son i plötslig spädbarns död. Började gråta när jag läste. Ska nog börja följa hennes blogg. Jag är änglamamma heter den. Det är så hämskt att såna små måste försvinna så tidigt. Jag tittade på en film förut och den handla om en tjej som har en dålig uppväxt och blir beroende av droger. Hon får även en liten dotter som hon lämnar bort frivilligt för att hon är beroende ab heroin. Vist är var det bra av henne att lämmna bort sitt barn, det är ju inte alla som gör det, när dom håller på med droger. Men att då välja drogerna före sitt barn??? Men filmen slutade med att hon sluta med drogerna och sen va och hälsa på dottern i foster familjen. Så hon valde ju barnet till slut. Mycket bra tycker jag.

Ovido - Quiz & Flashcards