21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Sofia - 30 juli 2012 21:45

   




Jag är så trött på det här.... att bli ned tryckt och förnedrad. för att man ser ut som man gör.... 


när barn roppar titta mamma vad tjock hon är. och man vet att det är mig hon menar, för det är bara jag och dom där. det är droppen. jag har försökt själv. men jag vet att jag inte klarar det själv längr..  jag behöver hjälp. jag vill inte ha den här kroppen... jag trivs inte med mig själv.


därför har jag nu ansökt till Biggest Loser...



   

Av Sofia - 30 juli 2012 20:42

Nu har jag inte skrivit på några dagar igen. I Fredags var jag hos älskling vi käka frukost på hans systers jobb. Riktigt gott va det. Sen så gick vi hem till honnon och gjorde ingenting i några timmar. Sen gick vi hem till han syster. Och där bestämde vi att vi skulle gå till lekplatsen. Efter vi hadde vart där en stund så åkte jag hem, för att träffa mamma och kalle som hadde precis kommit hem. Lördag. Var jag på malma marknaden med jenna och hennes kille. Jag köpte strumpor, linnen och godis.. Söndag jag och älsklingen åkte till mig och tog en lungn dag/ kväll. I dag var jag och mamna å boka resa till talin. Riktigt skönt att åka nånstans... Sen efter det va jag och fixsa lite saker , det går frammåt kan jag säga.

Ovido - Quiz & Flashcards