21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Sofia - 5 juli 2013 11:12

I dag är det fredag och jag sitter på MiRoi..

Lite skön är det att jag är klar med minna sex veckor här, så nu ska jag bara gå hit 2 halva dagar i veckan. 

 

Det blev så klart dom dagarna jag inte ville... Tisdag och Torsdag..

 

Så det blir inte att kunna åka nånstans i sommar... Eller jag och mamma ska ta en liten tripp till Norge för att hämta min vagga :) så då blir det några dagar borta.

 

Sen blir det projekt "måla vagga" :) vaggan har ju ståt i ett antal år i ett garage. så lite fix blir det nog. ska även fixa en säng gavel till våran nya säng som jag köpte i början av veckan.

 

har faktiskt tänkt att göra en egen hemma gjord.

 

Är nu i vecka 21 (20+3)

 

Det känns så underbart , känner små svag sparkar där inne.

och jag känner dom mer och mer för varje dag.

 Sen är jag även jävligt kissnödig.  Tror den lille sparkar på min urinblåsa.. Men det är väl så det ska vara.

om lite mer en 2 veckor ska jag till Barnmorskan. hoppas man får lyssna på hjärtat sen blir det väl att jag får väga mig.. sen så klart ta lite prover. ska även be att få kolla mitt gärn värde, då tröttheten har kommit tillbaka.

 

I onsdags sov jag till 10 sen somna jag igen vid kanske 2-3 tiden och vakna vid 5. Sen gick jag och la mig vid 22 och sov hela natten.

så måste nog kolla upp det. kan ju inte sova hela dagarna.

 

Nu ska jag ta lite lunch , får se vad det blir att äta i dag då.

 

 

 

 

 


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards