21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Sofia - 30 juli 2013 09:45

Sist jag skrev skulle jag till barnmorskan.


Tycker det är lika spännande varje gång.

fick väga mig , som inte är så kul.

Sen prata vi lite , Jag hadde lite frågor

om  förtidig föddsel och om att ligga i säte ( kommer med rumpan först)


Då jag kom 3 veckor förtidigt och låg i säte. 

Så jag fick ett till Ultraljuds tid när jag är i v.36 och då ska vi se så att bebisen ligger rätt. Det känns skönt.

Så slipper jag vara orolig för det.

fick även fler barnmorske tider.

Sen mätte vi magen och och det allra bästa fick lyssna på hjärtat, 150 slag slog det.


Nästa gång jag ska det blir den 30/8 .


Och i dag går jag in i v.25


Försöker leta efter en större lägenhet, har hittat några som jag har och ska intresse anmäla. Vill inte bo där jag bor nu. trivs inte, känner mig inte ricktigt trygg och då vill jag häller inte bo där med en liten bebis. 

Så hoppas jag kan få flytta.













Ovido - Quiz & Flashcards