21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Sofia - 23 juli 2013 10:38

Ja då sitter man här på Miroi igen då.


Ska sitta här till 12 och bara sitta och söka jobb fram tills dess. Men det är ju så klart att man inte bara söker jobb.

Är så trött , både på att söka jobb och för att det kanske blev lite sent igår.

Men hur många vill anställa en som bara kan jobba typ 2 månader?? Jag vet ju inte hur jag mår om nån vecka jag kanske inte kan gå för att man har så ont i ryggen.


Jag går ju in i v. 24 i dag . Om 16 veckor är jag beräknad ,men hen kanske får försig att titta ut tidigare.

Det skulle inte förvåna mig.

Jag vet att lilla mini  i alla fall kommer innan December.

 För varje dag som går, kommer jag en dag närmmare mitt lilla hjärta. Jag längtar så efter dig.

och i dag ska vi till barnmorskan , hoppas att allt är som det ska och att man får lyssna på hjärtlagen.



Ovido - Quiz & Flashcards