21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Sofia - 16 juli 2013 09:17

Solen skiner och jag måste sitta inne , tur att det bara är till 12.

Sen ska jag iväg en sväng till mamma.

Det blir nog att man stannar där en stund för att sola och bada lite.


Synd eller så synd är det inte , att jag inte får sola specielt mycket.

Jag väntar ju min lilla ängel, det är ju värt att va lite vit då.

Det är så härligt att man får känna sparkar, Då blir allt som jag inte får , värt det.


Jag blir så glad av dom små sparkarna att få känna dom mer och mer för varje dag som går. Då smälter jag och jag vet att bebisen mår bra.


Jag räknar dagar tills jag får se min lilla  . Men man vet ju aldrig ricktigt när. det är 125 dagar till den 18 november.

Men det kan ju både bli mer eller mindre. jag hoppas på lite mindre. Har ingen lust att gå över tiden.



Mamma Älskar dig och längtar så efter dig.




Ovido - Quiz & Flashcards