21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sofia - 1 augusti 2010 14:17

går dagen va jätte trevligt, va hos Jenna vi åt räkor och kräftor. jag säger bara mysigt ställe , vi prata , lyssna på musik och spela skip-bo   jag skrev även ett mejl till en som 'ventuelt kan rita en ängel till mig  


natten va lång hennes mamma drack lite för mycke, så vi somna vid 4 nån gång och sen vakna vi vid halv 11 tror jag, vi åt frukost sen gick vi en liten promenad med deras Hundar. efter de spela vi skip-bo medans vi vänta på att hennes pappa skulle skjusa oss till Eskilstuna..


Jenna är och hjälper hennes brorsa att flytta. jag sitter nu och tittar på beck och funderar lite.. snart blir det kines mat från ming.. mm va gott


sen kommer kanske jenna hit och sover här..


i morgon blir de krekolas och köra brum brum   


hare gött

// Sofia

Ovido - Quiz & Flashcards