21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under juli 2012

Av Sofia - 20 juli 2012 17:38

Min älskade morfar 18 år gammal<3

Av Sofia - 20 juli 2012 16:46

Det fins stunder då jag tänker tillbaka och jag vet man kanske inte ska det. Jag tänker ofta på Personer som jag har förloart under dom här 20 åren. det är inte bara en utan det är så många fler. dom flesta händer bara atumatiskt när man blir äldre och flyttar runt som jag har gjort.


men några har även lämnat ett tomrum i hjärat på mig. jag blir helt tårögd när jag tänker på det.


och dom som lämnat just det tom rumet, vill jag be om ursäkt till er . Jag Saknar er så in i helvete och jag vet inte hur jag nånsin ska kunna få er tillbaka.


En av dom här vet jag att jag aldrig nånsin kommer att få se igen, och det va en peron som jag hadde stor recpekt för. en som lärde mig mycket under dom nästan 13 åren jag fick med honom.  och det va min Morfar som dog alldeles förtidigt.

Villa i frid

7 år 3 månader och 15 dagar har gått.


Dom andra vill jag inte nämna , för jag tror inte att dom vill att jag ska skriva deras namn här.

inte för att jag tror att hon kommer att läsa . men det vet man alldrig.


Det ända jag kan säga är att Jag saknar dig som fan och Jag har förlåter dig bara du förlåter mig.




 
















Av Sofia - 19 juli 2012 23:51

Nu Ligger jag ensam i min säng och tänkte sova, varför är jag ensam när min älskling skulle ha sovit här?? Jo, för att en viss person inte förstår eller kanske inte vet att jag inte tycket om att vara själv hemma på kvällen... Och den personen är ju då inte min pojkvän utan nån helt annan.. Jag vet inte varför det är så här?? Varför är jag så här?? Det är ju inget att vara rädd för. Jag bor ju på ett av dom lungnaste ställena. Och varför skulle det just hända nått när jag är själv?? Jag bryr mig inte vad ni tycker om det här. Jag vågar ialla fall skriva att jag är rädd. Jag är rädd för att vara ensam när det är mörkt, okej. Men jag ska sluta tänka på att jag är själv och försöka sova. God natt och sov gott

Av Sofia - 18 juli 2012 12:41

Sitter nu och väntar på att städ "tanten" ska komma så att jag kan åka i väg en stund. Jag kan åka innan men, jag har inte lust att hon ska vara här när jag kommer hem igen. Så då passa jag på att testa nya blogg appen. Funkar ju helt okej. I morse gick jag upp med älskling kl 6.30 för att han skulle till jobbet. Mysigt att få ha honom bo här med mig nästan en hel vecka då mamma och kalle är bort resta. Tycker ju inte om att va själv hemma på kvällarna. Han åkte i väg vid 7 och då gick jag ju och la mig och sov ett tag till. Sen så har jag inte gjort så mycke, fan att det ska regna. Jag som ville ta moppen... Har ju inte så lust att köra den när det spö regnar. Får hoppas att de slutar..

Av Sofia - 15 juli 2012 15:51

Nu har en månad gått sen jag tog studenten, allså en månad inne i arbetsslösheten. Det känns som en evighetsen men endå som om det vore i går. Jag kan inte säga annat en att jag saknar mina brudar. Om jag känner så här nu hur blir det då om bara nån månad då alla börjar skolorna igen..


vad har jag gjort den här månaden.. Ne inte ett skit.  Det har inte funnits nått att göra. Jag går liksom och väntar på nått ska hända. Ja jag vet jag måste göra sakerna själv. Men vad ska man göra när , Alla har semester... Och jag har skrivit in mig på arbetsförmedlingen men måste vänta tills den 28 september för att dom ska hjälpa mig. Då kan jag få hjälp med praktik och sånt,


Men innan kan jag inte göra så mycket mer en att söka jobb på egenhand.


Men jag har ju iallafal börjat ta tag i mina 3 mål . så får se när jag jag är klar med dom . Får hoppas att dom blir avklarde i år.





 


 Till min saknade klass ni är bäst













Av Sofia - 9 juli 2012 11:36

Vad ska man säga?? ja jag vet förlåt.


har helt änkel inte lust att skriva... i Lördags hadde jag mi 20 års fest , bakade typ hela dagen sen vid 16.30 började alla komma in. blev lite tips promenad med frågor om 1992. sen blev det lite mat och efter maten kubb för dom som ville. sen även fika och paket öppning. fick jätte fina presenter . tack alla för allt.


jag fick ju bland annat ett present kort som mina fina släktingar har gjort. då jag blir bjuden på en birka kryssning :) . 


nog om kalaset


jag har nu 3 mål med livet fram över.


jag säger inte vad det är , det får ni veta i framtiden.. nu blir ni nyfikna va ;)


och den första saken ska jag börja med i dag de kommer ta lite tid.  och nr 2 kommer eventuellt i veckan får se hur det blir..


jag vill inte säga nått fall att de blir misslyckat som allt annat jag gör.



Låten är till en Saknad vän.











Av Sofia - 3 juli 2012 10:07

jag vet jag har inte skrivit på ett tag , jag har inte riktigt vart på humör för det. har vart lite små deppig.... jag bara längtar efter att få komma bort. men efter som jag vill åka med min pojkvän så får det bli bara över helgen efter som han kommer att jobba hela sommaren. men så blir det i bland. vi hadde i allafal tänkt att åka till Göteborg en helg och hälsa på en kompis till honnom och även gå på lisseberg. sen ska vi även på grönan nån dag också.


sen ska jag även försöka komma till malma marknaden i slutet av månaden.


i går va jag barnvakt till Jonse, sen när kalle kom hem åkte vi till slagsta och åt glass första slagsta glassen för i år då. sen fick jag skjus till älsklingens syster. sen va jag där och busa lite med Embla. 


och i dag kommer wille och jossan för att hämta Johns , får se om vi bästemer vilken dag vi åker till grönan.


 



Ovido - Quiz & Flashcards