21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Sofia - 2 juni 2012 11:15

Som ni kanske vet så va jag på bal i går och nu tänkte jag berätta lite om den.


Jag vakna kl 7 fast jag hade ställt klockan på 9 , jaja jag kunde inte somna om så jag låg och kolla på vakna me the voise tills klockan blev lite över 9. sen ducsha jag och raka benen och lite sånt där. drog bara på mig underkläder och sen onepicen för jag skulle ha nått som gick snappt att ta av senare. sen åt jag lite frukost och sen åkte jag ned till stan vid 1 tiden, för att köpa det sista och gå till Frisören. hos firisören så fick jag hår uppsättning och blev sminkad.  va klar kl 16.15 så fick vänta på bussen en liten stund. kan ju säga att jag va lite strässad då jag va frame 16.40 och vi skulle åka 17 och jag hadde inte klänningen på mig. fick skyna mig upp på rummet och strump byxorna gick sönder men men det synde3s ju ändå inte. fick hjälp av Vickan att ta på mig kläningen  sen va det bara att ta med allt man skulle ha och ta på sig skorna och åka.


när vi kom fram så skulle vi alla i klassen ta kort innan vi fick gå in skol vis på röda mattan.

väl inne så blev man fottad av ricktiga fottografer och bilderna får man även köpa sen. när vi va klara med fotto graferingen så fick vi gå vidare. fick välkomms drink och minga lite innan middagen.

sen blev det 3 rätters middag och mycke skratt. när nästan alla hadde gått så satt jag och några till kvar och prata lite me våra lärare som satt vid samma bord som oss. fick mig ett gått skratt då Hanna våran ena mentor hadde sönder sin klänning när hon nöss. men det va inget som syntes sen. efter det gick vi upp och några dansa valls , jag dansa inte för jag hadde ingen atta dansa med. men när valsen va klar så blev det Partyyy och då dansa jag så klart.


Jag vart jätte nöjd med dagen och hadde skit kul. helt underbart. Tack till alla som var med och gjorde dagen så bra som den blev.


och

nu lite Bilder så klart


                         



Nu är det inte alls långt kvar till jag tar studenten


Ovido - Quiz & Flashcards