21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Sofia - 6 juni 2012 14:09

Jag har inte ricktigt haft tid att blogga dom senaste dagana. tänkte berätta lite vad jag har gjort dom senaste dagarna.


i helgen va jag på Bal som ni vet i fredags och lördan och söndan vara jag bara hemma och tog det lungt.


Månadag

började med sov morgon tills typ 8 minns inte riktigt. var tvungen att åka och ha lektion för att jag hade fått reda på att en del av ett arbete inte var godkänt. så jag tänkte åka och fixa det. när jag kom dit fick jag lite panik när läraren sa att det va fel på hela så fick börja om och allt skulle vara klart den dan. men det gick som tur är bra, för Linnea kom och då hjälptes vi åt att göra den. så nu äntligen har jag inget skol arbete. för i morgon (tordag)sätter dom betygen. efter skolan så gick jag liten stund på stan köpte ett par nya skor som jag kommer ha på studenten. så får börja gå in dom.

när jag kom tillbaka till elevhemmet så möttes jag av Vickan, Frida och Sara. vi gick upp och Fria bjöd på glass :). vi satt där i några timmar och prata , skratta. Vickan tappa hela sin skål med glass på golvet kan ju säga man fick sig ett gott skratt då. Vi satt där i alla fall tills kl blev 5 och kl 6 skulle vi ned på Student fest på skolan som Elevhemmet hadde fixsat och då var det bara 3 som hade blivit bjudna. vi bjöds på Kyckling fille , Fläsk fille med potatis sallad och vanlig sallad. mycket gott. sen blev det även tårta och vi lekte lite lekar.

efter Festen så bestämde Jag, Frida , Vickan,Sara och Lollo att vi skulle ta en liten tur med Lollos bil och dunka lite musik. det sluta med att vi åkte ut till Carolina och hon visa oss runt hemma hos henne . kan säga att hon bodde sjukt fint. sen åkte vi hem för att sova.


Tisdag

var det det årliga gymnasie slaget , jag kan ju säga att jag saknade Haga då... kungsgård har ingen skol anda och typ inte bryr sig. men alla andra skoler skriker och hejar. jag har då i 2 år setat på andra sidan av arenan och hejat på haga, men i år satt man på fel sida och titta på alla på haga. jaja kungsgård måste  bli bättre... okej nu slutar ju jag så det är skit samma.

och jag är jätte glad att Haga vann men det känns surt att första året florist inte är med , så vinner dom...


efter Gymnasie slaget så gick jag till Elevhemmet , för att packa det jag skulle ha med mig till Bella. Bella bor mellan linköping och motala och hon går i min klass. sen vid halv 3 åkte vi hem till henne. kan ju säga att hon också bor skit fint och mitt ute på landet.

vi åt mat , spela kubb , prata , åt glass och några titta på DH . sen så åkte några hem. jag var en av dom som stanna kvar. vi som va kavar satt ute på den inglasade alltanen och prata ett bra tag sen. gick vi inn och bädda till där vi skulle sova. Jag , Linnea , Sara och Malin sov på kortsidan av en stor dubbel säng. Vickan och Bella sov på golvet och Emma sov på gäst sängen. jag tyckte att det var jätte mysigt att sova så.


hela kvällen , natten och morgonen . var jätte trevlig och mysigt. kan även säga att Bella har en jätte söt Lille bror på 4 sov ville vara med oss stora tjejer och visa sina bilar.


och i dag (onsdag) ska jag inte göra nånting som jag vet.


tack alla som har gjort dom här dagana så unerbara:)


men jag tror att alla dagar som är kvar kommer bli jätte bra:) inte alls långt kvar nu 9 dagar..  








Ovido - Quiz & Flashcards