21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Sofia - 9 juni 2012 18:26

i går var det möss på tagning kl 9.30 . jag kan ju säga att man fick tårar i ögonen när vi sjöng student sången. buhuu


sen sa jag hej då till nångra i klassen och gick till stan med Magna och jenny. sen tog jag spårvagnen ned till rese och vidare med tåget till västerås för att fira min Kusin Emelies student. efter hennes student firande så gick vi till myrornas för att min älsta kusin skulle in och titta.  efter det så gick jag och mamma å mötte upp kalle för att vi skulle åka i våran nya bil hem och dom andra tog tåget. det var första gången jag åkte i våran nya bil :) skit fin är den.


på vägen hem så stanna vi vid strömsholm för att mammas kompis( som bor i usa) jobbade. mamma ville prata med henne och säga att hon kunde komma till oss när hon sluta. 


väl hemma satt jag och mamma och prata en stund om det mesta. och efter ett tag kom Maria och jag gick och mötte min älskling som jag inte träffat på nästan 2 veckor. saknade honom så grymt mycke.



i dag har jag städat och möblerat om mitt rum, det tog lite tid. ränsa ju ut lite saker som jag inte behöver. måste ju ha det fint där inne nästa vecka när vi får besök :) vill ju inte skämas.   


 

Ovido - Quiz & Flashcards