21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Sofia - 28 juni 2012 14:33

för låt att jag inte har skrivit på ett tag, men har inte ricktigt vetat vad jag ska skriva om.


I går blev jag 20 år , och det fira jag med mamma i stokholm. vi titta i afärer och gick i gamla stan.

sen gick vi in på systemet.  och efter det tog vi tåget hem.


hemma så hadde wille , Josefine och John kommit.  dom va här för att lämna av John som ska vara här tills på tisdag.


vi käka och jag fick ett Prisentkort från dom.  


i dag så åkte Wille och Josefine .  och strax efter åkte kalle för att jobba. så nu är jag sjäv med Johnse.


vi gick till bad platsen och bada lite. och nu tittar vi på peter pan.


sen när mamma eller kalle kommer hem så ska jag åka ned till stan. för att hämta min klocka och mysa med min pojkvän.





Ovido - Quiz & Flashcards