21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Sofia - 3 juni 2012 22:48

fick nyss veta att Hanna vann big brother och jag är så glad för det. hon är helt klart en värdig vinnare.

tycker det är bra att hon ska göra nått vättigt för pengarna också. så stort grattis Hanna. 

Av Sofia - 3 juni 2012 12:45

Nu har juni månad nästan precis börjat och vad ska jag gör den här månaden som är så specielt . Jo , jag tar studenten som ni ju vet den 15 och då kommer lite släkt från norge som jag saknar. sen flyller jag ju 20 den 27.  asså jag har vantat på den här månaden så länge och hoppas att allt blir som jag tänkt mig.


i går och idag var/ är bara hemma dag. ska inte göra nått. jo kanske packa lite till. sen ska jag väll försöka städa. flyttar ju hem snart :D


idag är det ju Big Brother final och det kommer jag ju missa för att jag inte har tv 11:(


men vem tycker ni ska vinna??


jag tycker faktiskt att Hanna ska vinna.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards