21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Sofia - 4 februari 2011 20:14


den fasna gick och nynna på hella dagen efter jag hörden

Av Sofia - 4 februari 2011 20:09

Av Sofia - 4 februari 2011 19:33

Haloj


nu är det helg i gen då , asså de va nyss helg.. den har veckan har gott så jävla fort jag förstår inte.. kan inte tiden sakna ned lite , mitt huvud hänger inte  ricktigt med.. tänkte snart göra en ny heder till min blogg eller jag sitter och testar hur jag ska ha de men det blir ju inte ricktigt som jag vill.. det är precis som att datorn har eget liv och vill retas med mig.. men de blir nått nytt snart..


idag har jag inte gjort så mycke prästen kom och prata sorg med oss i klassen ( begravnings tema vecka) . sen  hadde jag om prov på blom namn som jag nu blev godkänd på    sen vänta jag tills alla andra blev klara så jag fick äta ,vill ju inte äta sjäv.. efter lunchen gick jag upp för att hämta mina grejer sen tog jag buss och spårvagn ned till rese . vänta typ 10 min på tåget sen efter lite mer en 1 timme var ja i eskilstuna..


fick vänta lite på att nån skulle hämta mig , för dom va  på sjukhuset hos min mormor som blev inlaggd i går.. men tillslut kom mamma och min moster  i  As bil.. vi åkte till jysk för att köpa lite grejer till mormor , sen till Lidel och handla och sen till mormor för att läna hennes saker. sen åkte vi till stan för att köpa prisent till E  , sen åkte vi hem..


hemma börja jag att laga pizza för att jag va hungrig.. om inte jag skulle göra nått skulle det nog altdrig bli nån mat, prata även med Jenna lite medans    i morgon blir det nog en rolig dag .... får jag hoppas  



jag hoppas jag hittar min blivande pojkvän nu.. börjar tröttna ricktigt ordäntligt på det här singel livet... vill hitta kärleken  .. vill bli kär på ricktigt..



ha de gött


Sofia

Ovido - Quiz & Flashcards