21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Sofia - 15 februari 2011 19:42

har precis pratat med farmor i tel kanske blir att åka ditt på påsklovet känner att det börjar bli daks att åka dit, har ju inte vart där sen maj , börjar sakna alla där.



Av Sofia - 15 februari 2011 13:51

i mars kommer två fimer från mina samlingar ut   



det är Bambi och Ghost wisperer säsong 5

  

Av Sofia - 15 februari 2011 07:43

jag har kommit in i februari depritionen , jag känner mig så jävla ensam och utanför vart jag en är, fast jag kanske inte är det. jag känner mig också så jävla oälska , varför ska men leva? allt är ju bara skit en då.. ne jag vill bara här i från nu , kanske hjälper  att komma hem till eskilstuna och ha lite lov . fast helst skulle villja åka utomlands eller bara en liten sväng till Norge . kanske skulle hjälpa med en liten krysning men jag får ju inte åka   och jag vill ju inte åka helt själv heller.


två citat som jag hörde förra veckan som jag har tänkt mycke på och dom stämmer ju också enligt mig.


" man födds för att dö och de ligger bara ett helt liv där i mellan"


" livet är som en ketshup flaska först kommer det ingenting , sen kommer allt"

Ovido - Quiz & Flashcards