21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Sofia - 28 februari 2011 18:54

Hej

min helg va underbar, först i fredags så tog jag de lungt hela kvällen. ricktigt skönt.

och i lördags morgon färga jenna håret på mig så jag skulle va fin på kvällen , sen vid 12 åkte vi till stan    sen vid 17 börja mammas kalas eftersom hon fyllde år ,massa god mat mm  . efter 22 skjusa J mig och Jenna till Dannes. Dansa , skratta och sjöng blev mycke kramar fick även några pussar. hadde iallafal sjukt roligt med tjejerna 

 

idag är det måndag och lovet är slut så de betyder att jag va i skolan i dag, skulle vilja ha en till vecka med , men endå va de skönt att träffa alla mina små kycklingar. blev kallad höns mamma i 1an och då blev dom anndra självklart minna kycklingar  

i morgon ska jag nog gå till lucky 7 efter skolan och kolla om pircing i läppen

 

"lärare fasnade i fix"

Ovido - Quiz & Flashcards