21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Sofia - 17 februari 2011 21:24

åå jag vill hitta på nått under lovet men vet inte vad, kanske åka på kryssning men jag kan ju bara åka på onsdag , jag vill ju inte åka själv heller.men jag vill hitta på nått , nån som har nått tips på vad  jag kan hitta på?



Av Sofia - 17 februari 2011 13:40

ja nu är det snart lov för min del, och jag ska nog inte göra nått specielt blir kanske plugga lite, bara va hemma. skulle vilja åka bort men har ingen att åka med och vart i så fall vet jag inte.


jag blir så sur på att man inte får frågor om att följa med på saker. sorry att jag forttafarande finns men ni better er som jag inte gör det. okej jag vill/ville/ kunnde inte följa med , men man kan i allafall fråga, eller? då skulle jag  iallafal känna mig delaktig och bili glad för att ni fråga om jag ville. har tröttnat på att bli besviken och sårad för sått här  , men det är nått man alltid kommer att bli mer eller mindre och synd är det. men skit samma jag ska inte bry mig längre , gjort är gjort.


nu blir det väl att pakka vidare , ska ju åka till Eskilstuna i morgon  jag måste ju leta APU plats under lovet också hoppas jag får på samma ställe som jag va sist annars för jag problem.


men puss o kram på er  






Ovido - Quiz & Flashcards