21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Sofia - 23 februari 2011 11:10

Hallu

vad har ni för er då?

själv sitter jag här och lyssnar lite på youtube  i dag tänkte jag inte göra så mycke, kanske ska ta en liten promenad i det fina vädret.

 

jag har bästemt mig nu ska tatuera och pierca mig snart men måste hitta nån som gör det rätt billigt och bra, nån av er som vet?

 

och nu börjar mina läsare att minska , varför är det så? måste man bara skriva om död och tråkigheter för att folk ska läsa?

 

jag har haft tillräkligt med sånt innan lovet. M beter sig fortfarande som en barnunge men vill och för inte skriva eller säga så mycke om det till folk. det är tråkigt nog att det händer.  

men komentera gjärna om ni vet nån bra tatuerare eller piercare, som är till ett bra pris.

 

Ovido - Quiz & Flashcards