21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Sofia - 5 december 2010 13:38

Hej


jag heter Sofia Kristina Palesjö är 18 år och jag bor i Eskilstuna eller jag är skriven där , bor i Norrköping i veckorna och vissa helger för att jag pluggar där till florist. går andra året där nu och jag trivs..  



föddes i Drammen (Norge) flytta till Arendal (Norge) när jag va 4 flytta till Eskilstuna(Sverige ) när jag va 8 


har bott på 3 ställen i Drammen

3 ställen i Arendal

7 ställen i Eskilstuna

1  i Norrköping


det är nog alla ställen jag kommer i håg




Av Sofia - 5 december 2010 13:30

Dag 1 – Presentera mig själv.

Dag 2 – Min första kärlek

Dag 3 – Mina föräldrar.

Dag 4 – Det här åt jag idag.

Dag 5 – Vad är kärlek.

Dag 6 – Min dag.

Dag 7 – Min bästa vän.

Dag 8 – Ett ögonblick.

Dag 9 – Min tro.

Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.

Dag 11 – Mina syskon.

Dag 12 – min hobby

Dag 13 – Den här veckan.

Dag 14 – bästa årstiden.

Dag 15 – Mina drömmar.

Dag 16 – det bästa jag vet

Dag 17 – Mitt favoritminne.

Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

Dag 19 – Detta ångrar jag.

Dag 20 – Den här månaden.

Dag 21 – Ett annat ögonblick.

Dag 22 – Det här upprör mig.

Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

Dag 24 – Det här får mig att gråta.

Dag 25 – Mina vänner

Dag 26 – Mina rädslor.

Dag 27 – Min favoritplats.

Dag 28 – Det här saknar jag.

Dag 29 – Mina ambitioner.

Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Ovido - Quiz & Flashcards