21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Sofia - 23 december 2010 16:51

i dag gick jag upp kl 9 satte mig framför tvn en liten stund , sen hoppa jag in i durchen sen klädde jag på mig och tog en macka , sen följde jag med mamma till tuna park men fick gå runt själv för hon skulle ju köpa julklapp till mig   så jag köppte en julklapp och strumpbyxor till mig själv.. på vägen hem såg vi värdens kö som var på väg till tuna park , vi hadde tur för när vi va där så va det okej med folk.. tur att vi åkte tidigt.. vi åkte sen till Morfars grav och tände ljus


sen åkte vi hem


hemma börja jag göra julgodis med en gång.. kan säga att de va kladdigt.. men gott blev det..


nu blir det att ta de lungt för sen ska vi klä granen och titta på bingo lotto  


God Jul på er

Sofia

Av Sofia - 23 december 2010 10:03

det va nog när jag blev 17 , hadde poolparty med underbara vänner, gillning , glass och mycke bad  




gud va jag blir sur för de här, 1 gång till den här månaden jag förstår inte . vad är det för fel på mig..

Ovido - Quiz & Flashcards