21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 26 december 2010

<3

Av Sofia - 26 december 2010 19:05

saknar kärlek så mycke just nu, bara längtar till jag hittar nån som tycker om mig.. saknar närheten.. såg nyss en film som fick mig att sakna änu mer , men den sluta så sorgligt eller den va nog sorglig hela tiden men slutet va sorgligast..


men hoppas att jag hittar nån snart..



Av Sofia - 26 december 2010 13:36

på julafton gick jag upp vid 9 la migen liten stund brevid mamma i deras säng.. låg där och titta på tv. sen durscha jag oclh klädde på mig.. sen när håret hadde torkat locka jag de och sminka mig.. sen titta jag på trolltyg i tomte skogen eller vad de nu heter. efter de duka jag bordet och flytta på alla förbaskade blommor..


sen kl 3 börja kalle anka och samtidigt kom alla gäster.. efter kalle börja vi ficksa med maten , det mesta va redan färdigt.. sen käka vi


efter maten satt jag och mina kusiner och sjöng, sen kom tomten (kalle) och vi fick våra paket.  


jag fick

  1. wii fit plus (fick två av spelet , så ena ska bytas)
  2. Pyjamas
  3. Prinssesan och grodan
  4. skönheten och odjuret
  5. en 1000 lapp

innan julafton hadde jag fått 2 tomtar och 1000 norska av farmor och ett armband av min faster..


vid 23 åkte vid för att titta på midnattsmässan..


och i går va kalles släkt hos oss och även Jenna..


på morgonen och innan gästerna kom spela jag och Jenna, Wii  


gästerna kom vid 3 , och vid 20 gick jag och jenna till bussen.. för vi skulle till dannes , men först va vi och hämta Jennas svägerska.. men mer säger jag inte om de  


men nu ska jag spela lite wii och förbränna 200 kalorier  

ha de gött

Sofia

Av Sofia - 26 december 2010 13:34

jag kan tyvärr inte komma på nått ögonblick  

Sofia Palesjö

Presentation


Jag är en tjej på 21 år. bor med min Sambo och våran lille son Odin

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards