21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Sofia - 16 december 2010 16:37


okej mina syskon.. hmm hur ska jag börja , jag har fem syskon , två halv och tre låssas.  jag tar nog  halv först sen låssas och ålder störst först  



Halv syskon

 

Per Thomas Gundhus : född 3 oktober 1979 han är alltså 31 , vi har samma pappa men inte samma mamma, vi har väldigt dålig kontagt det va nog 1,5 år sen jag träffa honom   sist och vi har inte pratat (chattat) så värst mycke heller.. önskar det va anurlunda


Jon Petter Ragnar Gundhus: född 18 juni 1981 han är 29 , samma som med Thomas vi har samma pappa , det var 1,5 år sen jag såg honom   också men då va vi båda hos farmor tillsammans i ca 1 vecka . jag lärde känna honnom bättre och fick känna på syskon kärlek   , jag har mejlat lite med honnom efter . men det blir inte så ofta, önskar att kontagten va bättre .. Saknar dig  


Låssas/ in gifta

 

Karl Wilhelm Brusell:  Född 8 augusti 1979 han är 31 , han är son till min Låssas pappa och vi har kännt varran  i 8 år  nu tror jag.. han är pappa till värdens sötaste pojke på 3 år, han jobbar som bilskolelärare och han är även musiker , spelar i  Snakebite ett rätt så kännt rocka billy band..

 

Fareeda Prathanchai: 

född 28 december 1981 , den enda systen  hon är två barns mamma och hon har tagit väl hand om mig när jag va liten. och hon blir alltid glad när jag kommer

 

Dawud Prathanchai: vet inte när han fyller tror att han är född 85 men vet inte känner honnom inte så bra, pratar inte med honnom alls

 

Ovido - Quiz & Flashcards