21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Sofia - 28 december 2010 18:59

i går va jag hos tandläkarn , hade inga hål duktigt av mig att borsta tänerna ordäntligt.. innan tandläkarn va jag in på gina och kolla lite på rean



      

 2 par trosor på rea                4 linnen 79 st             byxor 149 kr


efter tandläkarn gick jag till smedjan


gick till chic  såg att dom hade drop in och att de bara kosta 300 kr fick en tid till kl 4 fick vänta i 30 min .. frisören  klippte bort ca 5 cm av mitt hår  

men de växer ju ut snart igen..


i dag har jag köpt en Dammsugare kosta igentligen 1700 nåntig men va ned satt till 1499  eller igentligen 1500 nånting .. men nån hadde satt uten fel på skylten som jag och mamma såg tur va  men jag bytte ju spelet jag fick i julklapp så då blev det ju 198 kr billigare allså 1301 kr och jag fick ju dom pengarna i julklapp så en julklapp blev det..    det blev den Lila    

Av Sofia - 28 december 2010 12:03

      Mina julklappar   julgranen        Jag som tomte nisse

   Detta fick jag , men har även fått Smink , armband..

 

älskar mina prisenter       

Av Sofia - 28 december 2010 11:52

det som får mig att må bättre är


min Familj , vänner , titta på en bra film .. göra nått med en bra vän och skratta lite

    

Ovido - Quiz & Flashcards