21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Sofia - 31 december 2010 13:00

i dag vakna jag 8.50 av att jenna smsa , vi åt frukost och vid 11 åkte jenna och kalle i väg för att hämta jennas skor och köpa socker medans dom va borta så baka jag en kladdkakka som vi ska ha i kväll,  när dom kom hem börja jag med den andra , jag gjorde samman lagt 3st, så de recker nog.. fick reda på sen att jag igentligen bara skulle gjort 2st.. men men då blir det en till i morgon också..

 

i kväll ska vi till mammas  jobba kompis och äta och ha de trevligt, jenna ska även följa med och då blir det ennu roligare   sen ska jag och jenna ned till stan o titta på fyverkerier   hoppas man kan få nyårs kyssen/pussen av någon ... men nu ska jag gå och durscha och klä på mig sitter fortfarande i pyjamas .. men ska gå och göra mig fin nu.. puss o Gott nytt år på er  



Sofia

Av Sofia - 31 december 2010 12:52

mina rädslor är inte för spindlar , ormar och sånt . jag är mer rädd för död att dom jag bryr mig mest om ska dö i från mig , finns så mycke hemskt som kan hända.. mord, självmord , överdos och olika  olyckor..


jag är också lite hus/mörkrädd .. tycker de är jobbigt att va hemma själv när det är mörkt..

Ovido - Quiz & Flashcards