21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under februari 2011

Av Sofia - 22 februari 2011 17:32

i dag har jag inte gjort så mycke , kom precis hem från en lång promenad med jenna gick runt sjön, mysigt och fint väder va de. men lite kalt på slutet. va skönt att komma in i värmen, men nu sitter jag här och fryser i stället. undrar vad man ska hitta på nu? nån som vet nått?



Av Sofia - 21 februari 2011 17:57

varför komentarar ingen på det jag skrev i går??


idag gick jag upp 9 sen åt jag frukost  , durscha och klädde på mig. jenna åkte lite innan mig till stan för att hon skulle på interjuv kl 11. efter jag hadde klätt på mig så borsta jag håret ,sminka mig lite inte så mycke sen räkna lite matte innan jag gick till bussen.


tog bussen till stan gick inn på åhlens för att vänta på Jenna, ville inte stå ute i kylan och vänta hitta lite nagellak som jag köpte när jenna hadde kommit.  sen gick vi till laboro för att jag skulle fråga om piercing i läppen ,kolla pris och så där men det va lite dyrt så ska kolla på anndra ställen först innan jag bästemer mig helt tyckte 600 var lite dyrt. är ju väldigt sugen på det  


sen gick vi inn på 21an

köpte prisent till mamma och min moster som snart fyller år. skriver inte här vad jag har köpt.


va inne på gina och prova en tröja   snygg va den och  stollek M passa bra   men köpte den inte vill vänta ett tag till.


sen gick till vera moda köpte 3 par trosor för 150 kr , det va ju änglar på ett av dom  


sen blev det hm där köpte jag 3 nagellak , nagelaks borttagning  , hårfärg. sen gick vi runt lite en liten stund sen mötte vi E och gick o käka. de va gott men lite för salt  sen när vi va klara gick jag o jenna till nordea för att hon skulle fiksa lite grejor, sen tog vi bussen hem , och hemma måla jag naglarna   lite kladdigt blev det men nu sitter jag här med fina naglar   tycker de är roligt att jag har fått fler läsare , forsätt läs  

Av Sofia - 20 februari 2011 16:12

  


jag är sugen på att pierca mig , men vet inte ricktigt vart. så vad tycker ni?? ska jag eller inte, i så fal vart? komentera vad ni tycker  

Av Sofia - 20 februari 2011 10:48

tror ni att jag blev glad i går eller, klart jag blev när the playtones gick vidare. de är dom värda. jag stog och skaka innan dom roppa upp vilka de va. jag blev över lycklig kan jag säga, de va det bästa just nu. så hämskt roligt för Andreas , stort grattis till honnom.


efter melodifestivalen så åkte jag och jenna till Dannes, va väl lite så där.

Av Sofia - 19 februari 2011 19:20

i dag har jag inte gjort ett skit, snart blir det melodifestivalen  ska ringa och rösta på Anderas och de tycker jag ni också ska göra allså på the playtones. dom är nog skit bra i kväll tror jag  och därför ska dom gå vidare..



ring och rösta på the playtones

099-20204

Av Sofia - 18 februari 2011 23:09

hur gammal är du mäniska ? sluta bete dig som ett barn i tråtsåldern.


du värkar ju inte vilja leva nått mer, tar sömn piller mitt på dan och byter inte kläder eller tvättar dig, det gör du bara när du har kissat på dig. jag märker att du har tröttnat på livet, du kommer nog att dö innan det här året är slut..  efter som du inte äter eller dricker. vi har slutat bry oss om att hjälpa dig , för du värkar inte vilja ha våran hjälp. du gör typ allt för att sabba för oss och för att vi ska må dåligt.. du kommer nog välja att dö när du vet att vi ska göra nått specielt.. snälla dö nu så det här är över.. eller bli som du var när jag var liten, jag vill inte ha några dåliga minnen av dig.


jag menar ju det allt händer samtidigt. först död och bigravning i skolan, sen hamnar du på sjukhus, sen dör camilla , och du gör så här.. du värkar tro att det bara du som mår dåligt. men det stämmer facktiskt inte. jag mår inte så jävla bra jag heller, men inte fan better jag mig som dig för de...

Av Sofia - 18 februari 2011 19:21

nu är jag i Eskilstuna eller jag har vart det sen 15.30 värmde min mat direkt eller ne jag satte blommorna i vatten sen värmde jag min mat , mendans jag käka titta jag på en svensk film som heter "sånt är livet" den va facktiskt helt okej.


när den va slut så va den "16 and pregnant" på mtv , jag brukar gilla det pogremet men i dag blev jag bara så arg. pappan va med under förlosningen och stak när ungen va 2 dagar , åkte rattfull och hamna i fängelse sen hadde inte dom nån kontagt nått mer  och mamman som bara är 16 festa typ varje kväll och inte ville ta sitt ansvar   så hennes mamma som jobba heltid fick ta hand om barnet.  det gör mig så arg va fan ta hand om barnet om du sätter de till värden , ta ansvar för fan, ungen har ju inte valt att bli född... varför skaffa barn när man inte är redo för de??


okej så nu har jag fått skriva av mig om de..

vad har ni förer nu då?? själv gör jag ingenting är lite rastlös.


jag hitta en gaffel som min pappa fick i konfirmations prisent som jag sedan fick på min, asså det var inte bara en gaffel utan många och andra fina silver bestick. men just den här funderar jag på om hon i A 3an kan göra om till ett armband. ska nog prata med mamma och se vad hon tycker. kolla på länken under så kanske ni förstår.

http://www.facebook.com/group.php?gid=153929297979759#!/group.php?gid=153929297979759&v=photos&closeTheater=1


Av Sofia - 17 februari 2011 21:24

åå jag vill hitta på nått under lovet men vet inte vad, kanske åka på kryssning men jag kan ju bara åka på onsdag , jag vill ju inte åka själv heller.men jag vill hitta på nått , nån som har nått tips på vad  jag kan hitta på?



Ovido - Quiz & Flashcards