21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under februari 2011

Av Sofia - 13 februari 2011 22:51

det gjorde så ont att setta ett hjärta på din dörr , du fattas oss snälla kom tillbaka


Du är saknad     


Av Sofia - 13 februari 2011 19:37

hej nu är helgen snart slut och en ny vecka börjar. i helgen har M sovit hos mig, vi har bastat tittat på film och ficksat lösnaglar.. i går va jag med på en överasknings dag,vi åt på en thai resurang mm va gott det va. sen fick dom som fyllde år en ögonbindel  så dom inte skulle se vart vi skulle.. väl hemma så kom vakten med tårta.. jag skratta  på mig flera gånger hehhe, ne jag kissa inte på mig men e va nära på.. i dag va jag och n ågra o titta på D när han spela teater. sjukt roligt att se honnom som bög , hehe


men nu ska jag se om jag får nån hjälp att  sätta upp hjärtan på allas dörrar , det är ju alla hjärtans dag i morgon

Av Sofia - 10 februari 2011 19:30

jag förstår inte att de hennde just med dig , du värka ju så glad men det var nog bara utan på. en vacker ängel är du nu och kommer alltid att vara . man tror att de inte kommer märkas om man försvinner men de gör de , jag som inte kännde dig känner sorg, du satte spår i mitt hjärta. kommer alltid minnas ditt Leende.


Vila i Frid


låten nedan fick vi höra på minesstunen 


 

Av Sofia - 10 februari 2011 15:17

hej i går hadde vi studiedag så jag sov till typ 9 sen durscha jag , klädde på mig åt frukost satt vid datorn sen sminka jag mig och ficksa håret.


vid 2 åkte jag och J med buss till hageby och M  hoppa på på vägen.


hitta jätte snygga skor för 175 kr och dom har kostat 400 förut  


va inne på cubus och jag prova en tröja för att se om den passa och de gjorde den och storleken va M och jag hadde L /XL förut   mina armar börjar bli mindre och de är väldigt bra för då kan jag ju ha vanliga snygga tröjor.


jag köpte strumpbyxor för att jag har knappt byxor längre jag tappar ju alla . och jag köpte även en kjol för 49 kr från gina.  


sen åt vi på fräka fröken .


sen gick vi på body shop

och där va de rea så jag köpte två body buter och tvål

vi va där inne i nästan 1 timme .


sen köpte jag och j mat på willys


och när vi åkte där i från va kl  halv 8 så 8 va vi hemma.


när vi va hemma satt vi oss i mitt kök och då hadde en i 3an sina smyken som hon har gjort av silver bestik där och vi kolla på hennes ringar och jag har beställt en som hon ska för stora lite. ska kolla lite bland mitt silver och se om jag vill att hon ska göra nått fån de. 



Av Sofia - 8 februari 2011 16:56

i går kl 21 kom min rektor och knacka på min dör, hon sa att hon ville att alla skulle följa med ned till mortions rummet . när alla hadde kommit ditt och satt sig ned så var även en präst och kurator där. dom berättade att Camilla Andersson hadde tyvärr dött , att hon hadde valt att ta sitt eget liv.


jag såg att alla fick chock och några började gråta,  det kom även några tårara från mig också och jag satt och skaka. min enda tanke va Amanda , jag måste ringa och Amanda.  


Amanda kännde camilla väl och jag kännde att jag va tvungen att ringa  och berätta de förhenne bättre att hon hör det av mig direkt en att få läsa det på Fb sen. men det va nog en av de jobbigast sakerna jag har gjort.   


jag Kännde inte Camilla men jag viste vem hon var , vi har bott på samma ställe i nästan 2 år och hon var alltid glad , hälsa alltid när man kom och så log hon alltid.


jag hoppas hon har det bra där hon är nu och att hon mår bättre där. du kommer alltid av saknad av alla.

du är en av himmelens finaste Änglar  


Vila i frid Camilla Andersson   

,,

Av Sofia - 6 februari 2011 14:34

i går va jag på kalas hos min moster hennes man fyllde 59 för nån dag sen.. efter de skjusa min älskade kusin mig till hällby. sen blev det dannes efter nån timme i hällby.. 


en sak jag kom att tänka på, man skulle ju kunna göra en lista. på allt man kan göra på /efter krogen.. asså tex låssas vara nån annan eller man säger ett falskt namn. sen så krysar man för varje sak man har gjort. en rolig grej bara   

Av Sofia - 5 februari 2011 12:54

som ni säkert vet så håller jag på o bantar , och nu har jag nått mitt första mål jag har nu gått ned 10 kg , och det är ju bra   började i november och nu är det februari om de fortsätter så här har jag nog nått mitt stora mål till sommarn  eller jag får väl hoppas   nästa mål är väl om 5 kg när jag har gått ned 15kg   


mitt stora mål är att gå ned till att väga 70 -75 kg , hoppas mest på 70 kg  


Av Sofia - 4 februari 2011 20:14


den fasna gick och nynna på hella dagen efter jag hörden

Ovido - Quiz & Flashcards