21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Sofia - 2 maj 2012 13:18

är det min biologiska klocka som ringer eller vad är det, ser bebisar och Gravida överallt.   plus att jag vet om 4 st som ska ha barn runt augusti /september nån gång och jag känner / vet om 3 st som redan har fått bebis och två av dom är lika gamla som jag. inte konstigt man börjar känna sig sugen. jag har alltid velat ha barn tidigt. så det börjar väl bli dax. men får vänta med att bli gravid tills efter studenten. vill ju kunna festa lite då inte för att jag är en sån som festar men då vill jag nog festa lite.

jag har ju som tur redan nån att skaffa barn med. men han vill inte riktigt ha barn en, hur gör man då ? för att han ska vilja ? men nu ska jag titta på teen mom och bli ennu mer sugen:) 

 

Av Sofia - 2 maj 2012 12:16

jag skulle åka till norrköping efter lång helgen  och jag skulle ta 18.09 tåget som jag brukar ta. men när jag kom såg jag massa polis bilar. för att det va demostartion. medans jag stog och vänta på att tåget skulle komma så först blev det försenat till 18.30 .  medans man vänta så kom det några som kasta stenar som sprang över spåret. sen så roppa dom ut att det inte bir nått tåg utan att det skulle komma en buss.

gick över till andra sidan  ( där demostranterna just hadde vart)för att vänta på bussen. det kom en buss som skulle till hälleforsnäs men mer viste han inte. jag kände att jag är hellre fast i Eskilstuna där jag bor än att bli fast i hälleforsnäs. men det va den ända bussen som kom. sen vid 20.00 ringde jag kalle som va ute och sprang. så han fick springa hem och hämta bilen. så jag kunnde komma hem. för det gick ju inga stads bussar heller.

så jag åker till Norrköping på söndag i stället.

missa tingsrätten och ett religons prov i dag

och mentors tid i morgon

sen är jag ledig på fredag

så jag kännde att vad gör det om jag åker på söndag i stället.

provet kan jag ta nästa vecka.

och i tingsrätten var det ett fal om droger.  och det har jag lite svårt att höra om.

jag såg inte så mycke , men hörde musiken och bråket när dom va vid tåg stationen.

Sofia Palesjö

Presentation


Jag är en tjej på 21 år. bor med min Sambo och våran lille son Odin

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards