21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Sofia - 3 maj 2012 13:30

Jag är Sofia Kristina Palesjö , blir 20  den 27 juni .

jag är född i norge och bodde där tills jag blev 8 år.

i vekorna pluggar jag till Florist i norrköping blir klar den 15 juni .

 då jag flyttar till baka till Eskilstuna på heltid igen.

jag älskar sola, bad, läsa ,lyssna på musik och själv klar att umgås mina vänner , familj , pojkvännen .


Av Sofia - 3 maj 2012 08:58

» Dag 1 - Om mig

» Dag 2 - Mina föräldrar

» Dag 3 - Mina syskon

» Dag 4 - Fem saker ni inte vet om mig

» Dag 5 - En vän jag inte skulle klara mig utan

» Dag 6 - Det här språket vill jag kunna tala flytande

» Dag 7 - En låt som får mig att gråta

 » Dag 8 - Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon

 » Dag 9 - Min favoritfilm

» Dag 10 - Min kärlek

 » Dag 11 - Min favoritstad

» Dag 12 - Något jag ångrar

 » Dag 13 - Fem saker jag vill göra innan jag dör

 » Dag 14 - Min drömresa

 » Dag 15 - Mina rädslor

 » Dag 16 - Det här får mig att skratta

 » Dag 17 - Mitt favoritprogram

» Dag 18 -  Min längtan

» Dag 19 - Det värsta som har hänt mig under 2011

» Dag 20 - Min favoritårstid

Av Sofia - 3 maj 2012 08:34

   

Komentera gärna vilken färg jag ska välja







God morgon

igår hadde jag en lungn och skön dag, ficksa med mina kläder. gud vad mycke kläder , men man har värkligen inget när det gäller. eller jag har mycke sommar kläder men typ inget allså på hösten och vintern.

men det är roligare att köpa sommar kläder än vinter kläder. men slängde lite som  är trasigt och som jag inte använder längre som är urtvättat. 

jag tvättade lite också, sen låga jag ute och titta på BB.

och när mamma kom hem så käka vi och sen gick vi runt sjön ricktigt skönt i det fina vädret. 


i dag tänkte jag eventuellt cyckla till tuna park, för att köpa bland annat hår färg.

sen kanske cyckla vidare till min älskling men det beror lite på hur mycke klockan är.

  
Ovido - Quiz & Flashcards