21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Sofia - 15 maj 2012 18:00

För drygt tre år försvann Victor Hasselström efter ett besök på en krog i centrala Eskilstuna. Under torsdagen har åklagaren beslutat att anhålla en misstänkt 46-åring som på sannolika skäl är misstänkt för mord.


jag tycker att det känns konstigt att saker händer så nära, jag vet vem den 46 -åringen är . jag kan inte säga att jag känner honom för det gör jag absolut inte.


och det måste va svårt för Victors anhöriga att han har vart borta i över 3 år.  tycker att det är dumt att dom int säger om dom har hittat kroppen eller inte.


hoppas det går bra och att det löser sig.


Av Sofia - 15 maj 2012 12:15

I fredags så boka jag tid hos make up store till på fredag , och att fixa naglarna till balen nästa söndag.


och i lördags va jag och älsklingen hos hans syster , först när vi kom blev vi barn vakt till Lilla Embla och Ayaan i ca 20 min för att Adam skulle ut med hunden och Linda hadde inte kommit hem från jobbet en. sen kom alla hem igen och vi satt och titta på tv ett tag.

sen när vi skulle gå så hadde Älsklingen somnat, och då va det ett jätte bra och intresant tv pogram om hur en liten cell växer och blir en bebis hur, den växer och vad den lärsig där inne. sen fick jag se till att Älskling vakna för att vi kunnde gå hem till honom.


Söndag vakna jag av att jag hadde jätte ont i halsen och huvet, kännde mig helt borta och jag kunde inte somna om fast kl va runt 6 halv 7. låg kvar i sängen till kl va 9 sen gick jag och hämta två treo. sen vid 11 åt vi frukost.

13-14 tiden åkte jag, älskling och hans pappa till älsklings faster för att hennes man fyllde år. vi va där ett tag och jag hadde fortfarande lika ont.  sen åkte vi och käka sen hem till dom för att jag skulle hämta mina saker för att jag skulle ju till Norrköping.

men efter som jag hadde så ont´och måde så dåligt tyckte älskling att jag skulle skita i att åka till norrköping och åka hem i stället. för att det ända jag ville va att  få sova. åkte hem va hemma vid 19 och somna på soffan nästan direkt.

hela dagen i går låg jag på soffan och så lärde bli i dag också. känner mig inte bättre i halsen alls kan knapt prata

och svälja går nästan inte alls.


och dag är det den 15 maj , det betyder att de är 1 månad kvar till studenten och att jag har namns dag:D

så nu ska jag gå och värma mig te så att jag kan bli bra nån gång.


 





Av Sofia - 15 maj 2012 10:42

kärlek för mig är min pojkvän , familj och självklart minna vänner. att bara veta att dom bryrsig att dom finns är kärlek, att man umgås och har roligt tillsammans.


Äkta kärlek är att vårda relationer till sina nära och kära, för med vänskap  som grund kan du nå lycka!

    

All Kärlek och Lycka till er <3


 



Sofia Palesjö

Presentation


Jag är en tjej på 21 år. bor med min Sambo och våran lille son Odin

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards