21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Sofia - 18 maj 2012 22:00

 Heej hopp!!

imorrse vakanjag först kl 6 för att älsklings klocka ringde då , han skulle ju upp och jobba. jag hadde ju inte tänkt sova där först men när han bad mig att stanna för att han inte ville att jag skulle då kan man ju inte göra annat en att stanna. men han gick vid 7 tiden och då kunnde jag soman om igen på ricktigt. sov till 8.30 då kunnde jag inte soman igen så gick upp titta lite på vakna , åt lite frukost . sen satte jag vid älsklings dator och titta på bb som jag missa i går för att vi titta på hocky då. sen lyssna jag på musik och gjorde mig i ordning.


för kl 1 skulle jag bli sminkad på make up store. gick lite tidigt så fick gå runt på stan och kolla lite först. sen blev det min tur att bli sminkad, fick en jätte söt och trevlig tjej som heter Sabina som sminka mig.  hon plocka mina ögon bryn brukar aldrig göra det för att det gör så j..la ont, sen anväde hon ansikts tvätt som va skit skönt , efter det smörjde hon in med natt kräm för att jag va så torr . sen börja hon sminka mig.


jag blev jätte nöjd och det är värkligen värt att testa även fast de kostar lite, och här är lite bilder på slut resultatet.


           


 på den här sista bilden är på det jag köpte med mig där ifrån + så fick jag lite av mamma som hon hadde och inte använde.

köpte två ögon skuggor , fundation , ansikts tvätt, läppstift  och den sista kommer jag inte i håg vad de hätte men det är en kräm man har på ögonlucket för att ögonnskuggan ska sitta bättre. 

men nu ska jag titta på BB. 

Puss o Kram 

Av Sofia - 18 maj 2012 21:02

Heej

jag har fått ett tips om en sida bloggtrafiken. Det är en jätte bra hemsida som gör så att man får fler läsare. du samlar poäng , ju mer poäng desto fler läsare. är du intreserad??

 registrera dig här

 http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=sofiapalesjo

Av Sofia - 18 maj 2012 10:45

  1. den första saken jag vill göra innan jag dör är att födda barn, jag har alltid velat bli mamma tidigt. när jag va 12 ville jag ha 12 barn efter filmen fullt hus. men nu har jag sänkt till 4.


    2. sen så vill jag åka på en karibien kryssning. (kommer skriva mer om det i morgon, då jag ska skriva om min dröm resa)


    3. jag skulle också vilja hoppa fallskärm och att nån tar bild på mig i luften.


    4. Gifta mig lyckligt och i en fin kyrka , okej jag vet redan en kyrka och det är kloster kyrka i Eskilstuna . men vem vet kanske hittar nån finare nån annan stans.


    5. åka till USA några gånger till. både till new york, miami , las vegas  , florida. kanske åka och va borta 6 månader - 1år .


Bilden på hon som hoppar fallskärm är en av mammas bästa kompisar som bor i USA.

           


Sofia Palesjö

Presentation


Jag är en tjej på 21 år. bor med min Sambo och våran lille son Odin

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards