21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Sofia - 28 maj 2012 20:22

imorrse gick jag till haga för att ha betygs samtal i gym och friskvårds kurrsen fick det betyg jag ville ha är jätte nöjd. sen efter det tog jag spårvagnen till kungsgård  för att ha småföretagande vi fick veta vad vi hadde kvar också. sen följde jag med Linnea N hem för att hon skulle hämta lite saker , när hon hade hämtat det hon skulle ha så gick vi en liten stund på stan. efter det följde hon med till elevhemmet och vi satt hos mig ett tag . hon färgade håret. när hon hadde gått lagade jag mat och sen satt jag med några i min klass som också bor på elevhemmet. vi satt ett tag fick reda på att en typ top bloggerska har flyttat in hit :/ ingen jag vet vem det är. men hon heter Rebeccaeden.se . sen bestemde jag och några till att vi skulle åka till ica maxi . där köpte jag en vatten mellon sen när vi åkte hem blev det tågra extra varv i rundellerna . mycke skratt vart det. ne jag har inte gjort så mycke men lite va det ialla fall. nu ska jag titta på några avsnitt av Big Brother har ju missat lite.

Sofia Palesjö

Presentation


Jag är en tjej på 21 år. bor med min Sambo och våran lille son Odin

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards