21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Sofia - 25 maj 2012 18:00

i morrse vakna jag 7 fast jag va ledig, hmm varför gjorde jag det för tro, jo. för att Elin sov hos mig och hon har inte likatur som jag hon skulle allså gå upp för att gå till skolan.  men jag va ju ändå pigg så jag kunde inte ricktigt somna om. sen gick Elin till skolan vid 8 och jag satt kvar i sängen och titta på vakna med the voise.

 efter ett tag hoppa jag in i duschen och gjorde mig i ordning, för att jag skulle ta 11.23 bussen till Konvux. för att göra klart de lilla i naturkunskapen. så nu är jag äntligen klar med den skiten. vart klar fortare en jag trodde så jag gick med min tunga res väska ned till stan och satt ute i solen och vänta tills jag skulle till frisören. hadde tid 13.30 men gick dit vid 1 och jag hadde tur min Frisör hadde inga kunder just då , så jag kunnde börja lite tidigare.

och ni vill säkert se hur jag såg ut så , vi tog lite före och efter bilder.


Före

    


Efter

      


och så här såg det ut när hon hadde ficksat till det lite

    


jag facktiskt jätte nöjd, men känner mig lite ovan . men jag börjar redan vänja mig vid det.


vi vart klara vid 2 och det tyckte jag va väldigt bra, för då han jag  med 14.34 tåget hem till Eskilstuna. i stället för 16.34 som jag igentliged skulle ha åkt med. men det va bara skönt att komma hem tidigare.


kan ju säga att det va väldigt varmt i dag som ni redan vet. men det va inge kul att släpa på min väska i den här värmen.  men nu är jag ju hemma ialla fall.

nu ska jag bara ta det lung och sen laga lite mat.

sen vid 9-10 tiden blir det att ta bussen hem till Jenna. får va hemma hos henne en liten stund sen ska vi gå till bussen. 

 för 00.15 går bussen mot Ullared.

så är frame vid 7 i morgon bitti.

men mer om resan får ni se när jag har kommit hem.

Av Sofia - 25 maj 2012 08:11


Det här är den sista saken jag ska skriva om för nu är min lista slut.


Min Favorit årstid är  Sommar

 , jag älskar Sommaren  för att man får va ute mer , solen och värmen och självklart att få sola och bada. jag tycker även om att sitta på trappan på torget hemma i Eskilstuna och bara titta på alla som går för bi , titta på hur folk klär sig , vad dom har för skor och självklart hur dom går. när jag är på stan måste jag nästan alltid sitta där en stund bara för att få titta på alla.

 jag tycker även om att Grilla , mm mums . 

Ovido - Quiz & Flashcards