21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Sofia - 21 maj 2012 20:02

åå längtar som fan tills lördag för då ska jag till Ullared . jag brukar gå in och titta på deras blogg för att få ett litet hum om vad dom har just nu . dom byter ju ut saker hela tiden men det dom lägger ut nu borde dom väl ha på lördag, eller hur??


men det här är lite vad jag såg på deras hem sida som jag gillade


            


tycker väskat på den här bilden va väldigt fin, letar ju efter en som jag kan ha på balen.


och linnena på alla bilderna tycker jag om efter som jag nästan alltid har linne på mig. behöver några nya snygga/ coola linnen . jag har ju nästan bara en färgade linnen.


ni får se på söndag eller på måndag vad jag köpte när jag va där :)




Av Sofia - 21 maj 2012 15:49


jag hörde den för fösta gången för nån månad sen , kunde inte hålla mig för skatt

Av Sofia - 21 maj 2012 10:17

Hej

det är en sak jag inte förstår och som jag är väldigt trött på, det är att folk skyller på varan och om nån mår dåligt så är man ofta elak mot nån annan så att man själv ska må bra, jag hatar sånt. kan nån förklara för mig  varför det är så??


mobbare mobbar för att dom själva mår dåligt..


jag kan säga att jag känner mig inte så glad just nu men inte fan försöker jag göra så att det går utöver andra. men jag har folk i närehet av mig som gör så mot mig just nu. det är okej att om mår dåligt i bland men när nån annan mår dåligt är det inte okej...  så skönt att det snart är över ... 


 

Sofia Palesjö

Presentation


Jag är en tjej på 21 år. bor med min Sambo och våran lille son Odin

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards