21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Sofia - 17 maj 2012 21:44

idag har jag vart och sola med jenna, inan jag kom till henne så satt jag en stund och vänta på bussen , det tog ett tag sen till slut kom en taxi och sa att han va ersättning för buss och jag fråga direkt om han va gratis och han sa att han va det och jag satte mig i bilen. han tog upp några till på vägen sen släpte han av mig vi tåg stationen och jag gick hem till Jenna sen gick vi för att sola lite. sen så gick vi en liten stund på stan och efter det så skulle vi gå till hennes storebror . på vägen dit såg vi en ank mamma med ca 14 ungar och jag ställde frågan hur kan hon ha koll på alla och har dom namn. jag kom iallafall på några namn till ungarna Anki och ankullf . jenna kom på namnet Ank-Gustaf. vi gick och skratta åt de ett tag.

när vi kom fram så visade de sig att hennes bror och barnen skulle i väg . så vi stog och prata med hennes lillebror och sen gick vi hem till henne. va där en liten stund sen gick jag hem till min älskling.

så här har lite av min 17 maj sett ut.

men gratulerer med dagen alla norska flickor och pojkar där ute.


 

Av Sofia - 17 maj 2012 21:37

jag ångrar inget jag har gjort men , jag ångrar sån jag inte gjort.

eller vad man brukar säga.


jag kan facktiskt inte komma på nått jag ångrar just nu. eller kanske 1 sak men det vill jag inte ta här just nu.

 


Av Sofia - 17 maj 2012 09:03

i dag är det Norges national dag , i dag saknar jag norge det känns konstigt att vakna här hemma när man vet att det är 17 maj. vi brukar alltid va borta då , om jag inte är hos min släkt i norge så brukar vi ändå åka bort nån stans eller så är det skola.

när jag är i norge så brukar jag alltid villja se barn tåget och även russen (ungdomar som tar studenten).

och äta korv , glass och kranse kake :) jag hadde ju vart där om jag inte behövt spara pengar till studenten.. och så hoppas jag att min släkt kommer då allså till studenten. för jag saknar dom faktiskt.

 


Sofia Palesjö

Presentation


Jag är en tjej på 21 år. bor med min Sambo och våran lille son Odin

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards