21 år, Hjärtsvikt och Mamma till Odin

Alla inlägg under maj 2012

Av Sofia - 14 maj 2012 15:11

för mig är det svårt att bara säga en film, jag tittar ofta på film och har alltid gjort.

jag har liksom olika film perioder.

och jag har väldigt mycke filmer. jag samlar på olika serier.

        


jag har ca 30 eller mer Disney filmer och där har jag som Favorit Tarzan , Lejonkungen och Trassel

Sen tycker jag också om alla Beck , Irene Huss och även Wallander.


sen tycker jag även om serier

och min favorit serie är Ghost wisperer

 

Av Sofia - 13 maj 2012 10:11


Det är rätt svårt att säga, men jag skulle nog ge bort några 1000 lapar till barn canser fonden. sen skulle jag köpa mig ett torp nånstans på landet och fixsa till den. och så skulle jag åka utomlands. åka på en karibien kryssning eller nått.

Av Sofia - 12 maj 2012 16:45

Ullared  14 dagar kvar:D


möss på tagning 27 dagar kvar ( min kusins student)


Till Studenten är det 34 dagar kvar:D


Till Min 20 års dag 46 dagar kvar:D

Av Sofia - 12 maj 2012 12:29


Reason to cry är en av låtarna som kan få mig att gråta, för att vi lyssna på den på Camillas mines stund. det är nu över 1 år sen men låten får mig fortfarnade att tänka på henne. även fast jag inte kännde henne så bra men jag viste ju endå vem hon va. hon log och heja alltid när man såg henne. ett vackert leende hadde hon.


R.I.P Camilla millan Andersson


en annan låt är

Så Länge jag lever


Av Sofia - 12 maj 2012 12:00

Heej

igår på min lediga dag så gick jag först till frisören som ska fixa mig till Balen för att beställa min hårförlängning och betala en liten del av den :)

sen tog jag spårvagnen till rese , på spårvagnen fick jag hjälpa en liten söt pojke på kanske 3 år för han ville sitta på sätet brevid mig.

sen på rese fick jag sitta och vänta på mitt tåg ett tag.  efter ett tag tog jag tåget till Eskilstuna . när jag va framme gick jag till mäster skog för att sy upp min klänning, det visa sig attjag slapp det för om jag ska ha dom skorna jag tänkte ha så behöver jag inte det. och efter som jag har snörning i ryggen så behövdes det inte sys in på siderna heller. jag kan sägga att jag kännde mig mycke finare nu när jag hadde den, en sist när jag provade den. det tyder på att jag facktiskt har gått ned i vikt och blivit lite smalare. den satt skit bra och det gör ju ingenting om jag går ned lite till:)

efter det gick jag runt lite på stan  för att vänta på att min älskling skulle sluta.


och i dag vet jag inte vad vi ska hitta på , vi kanske skulle till hans syster liten stund sen.


Av Sofia - 11 maj 2012 17:00

Ullared  15 dagar kvar:D


möss på tagning 28 dagar kvar ( min kusins student)


Till Studenten är det 35 dagar kvar:D


Till Min 20 års dag 47 dagar kvar:D

Av Sofia - 11 maj 2012 16:35

Just nu sitter jag på 1class coffeehouse i Eskilstuna . Den senaste månaden så har jag sätt att det ska komma en app om ca 2 veckor och då undrar jag , när kommer den?? Jaja får väl vänta ett tag till och nu väntar jag på att min älskling ska sluta, han slutar om 20 min och sen tar det väl 20- 30 min inan han är hemma... Tråkigt att vänta. Men snart dör min mobil. Bloggar mer sen;)

Av Sofia - 10 maj 2012 16:45

Ullared  16 dagar kvar:D


möss på tagning 29 dagar kvar ( min kusins student)


Till Studenten är det 36 dagar kvar:D


Till Min 20 års dag 48 dagar kvar:D

Sofia Palesjö

Presentation


Jag är en tjej på 21 år. bor med min Sambo och våran lille son Odin

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards